keesenhannyinmaleisie.reismee.nl

trossen los

Geachte lezers , familie, vrienden en kennissen.

Op zaterdag 26 maart , zijn wij door Gea uitgenodigd om een cruise te maken op een entertainment schip de "leysure world" van NCS Cruise (M) Sdn. Bhd. Dit is een schip met compleet casino , speeltafels, roullettes, gok automaten , bingo en entertainment hal , hutten , en eetgelegenheid. De afvaart was om 10,45 vanuit George Town en terug vaart s,avonds om 20,00uur. Dus de passen mee, want men gaat buiten gaats.Je staat versteld wat mensen met geld vergokken. Dan werden er ook nog kareoke voorstellingen gegeven en trad er een band op. Het middag en avond diner was als gebruikelijk , men kan kiezen uit diverse gerechten , dus smikkelen en smullen.Het was op zee wat heiiig en de kustline niet meer te zien.Om 20,30 weer met de Rapid busdienst naar Batu Ferringghi en om 22,00 in het resort.

grt Kees , Hanny , Gea en de auteur

Hans en Bep

Hallo allemaal,

Gelukkig is de boottocht goed verlopen en konden Hanny en Kees weer mee op reis. We hoorden dat het weer beter gaat en de pijn minder is. Het is een leuk dagje uit geweest en jullie hebben je wel geamuseerd. Niet te veel gegokt. Maar toch leuk om te doen. De foto's zijn ook heel leuk om te bekijken en dan hebben wij ook een indruk van zo'n schip. Groetjes en nog fijne dagen.

Thea

Toe maar.Jullie genieten wel zie ik.Wanneer komen jullie terug?De bollenvelden beginnen alweer te kleuren.Groetjes!

Ietje en Jan

Ik ben helemaal op het verkeerde been gezet. Wij begrepen dat jullie een cruise zouden maken van een dag of vier en verschillende plaatsen bezoeken.
Maar nu blijkt, dat jullie op bezoek zijn geweest bij de ,,Eenarmige Piraat,, Gokken en lekker eten!
Nou, is dat gelukt en hebben jullie iets gewonnen en komen alle vier vermogend terug naar Nederland?
Zo niet , dan hopen we dat jullie in ieder geval lekker hebben gegeten en een fijne dag gehad hebben.
Niemand zeeziek geweest? Geniet nog lekker van de laatste weken en ontvang onze hartelijke groeten en tot gauw.