keesenhannyinmaleisie.reismee.nl

in vol ornaat

Geachte lezers , familie , vrienden en kennissen.

Tijdens het Chinese nieuwjaar wordt de Kek lok Si tempel met 200.000 decoratieve lampjes en lantarens uitgevoert. We hebben hier wat foto,s van genomen , om u een indruk te geven hoe dat er uit ziet Het tempel compleks bevindt zich in Ayer Itam , een dorp ongeveer in het midden van het eiland. De gebruikelijke toegang was afgesloten , dus moest er worden geklommen via een stijl oplopende weg , wat voor de vrouwen niet te doen was. Kees heeft de moed gevonden dit wel te doen , en zie het foto materiaal.

grtjjesss Kees Hanny , Gea en de auteur

Ietje en Jan

We hebben alles weer gelezen en bekeken, en als we het zo bekijken gaat het prima met jullie.
Wij wensen jullie een heel fijn en gezellig weekend.
Met ons gaat het ook prima. Kus voor de meisjes, en een knuffel voor de jongens.

Hans en Bep

Hoi allemaal,

we hebben de foto's weer bekeken en flink van Kees om zo'n klim te maken. Maar wel de moeite waard. Ziet er indrukwekkend uit allemaal.
Jullie hebben al heel wat foto's gemaakt.