keesenhannyinmaleisie.reismee.nl

ongeval

Geachte lezers, familie, vrienden en kennissen.

Onder getekende brak zijn arm op 18 Oktober , Dick Jansen brak zijn arm op 18 februari en wat schets onze verbazing Kees en Hanny werden gister avond , op 18 Maart door een motorbike die door het rode stoplicht reed aangereden. Ambulance gebeld die eerste hulp verleende , daarna met een taxi naar het ziekenhuis vervoerd, waaruit bleek dat Hanny wat schaaf wonden heeft opgelopen , maar Kees zijn 5de rib is gebroken plus zijn linkerarm spaakbeen is gebroken en ook schaafwonden. Beide hebben een injektie gekregen tegen infekties. Kees zijn spaakbeen word vandaag geopereerd d,w,z er wordt een plaat aangebracht met schroeven onderhuids , en moet 3 tot 5 dagen in het ziekenhuis verblijven. Hanny is van streek , maar is weer op ons appartement aanwezig . Hanny en Kees lopen heel veel kilometers af , maar in de avond is het oppassen geblazen bij het oversteken van de weg , met al die Shumachers.

Helaas zijn er van dit ongeval geen foto,s beschikbaar maar dat zal u begrijpen , tevens heb ik de sunday buffet in het Bayview hotel afgeblazen , maar hopen we op 26 maart toch nog een cruise per schip "Leysure World" te kunnen maken van uit George Town.

grt Kees, Hanny , Gea en de auteur

Hans en Bep

We hoorden al van Hanny wat er was gebeurd.
We zijn ook geschrokken en hopen dat Kees snel weer hersteld. Dan kan je zo maar opeens wat overkomen.
Allemaal veel sterkte toegewenst en we horen wel hoe of alles verloopt. Groetjes Hans en Bep

Elly

Ik had Hanny vanmorgen rond 7 uur aan de telefoon. En toen Kees het ging weer met hem.

Marc & Anja

Hoi Ome Kees en Tante Hanny,
Hoorde van mijn moeder van het ongeluk. Sterkte en beterschap, hoop dat het weer gauw betergaat.
Groetjes Marc & Anja.

loes

Hallo Hanny, van dit bericht ben ik wel erg geschrokken. Hanny ik hoop dat je al een beetje van de schrik bekomen bent en dat het met Kees allemaal maar weer goed komt.Ik wens hem dan ook van harte beterschap toe en heel veel sterkte. Doe hem de groeten. Gea en Fred ook heel veel sterkte en hoop dat jullie toch weer met zijn allen de terugreis kunnen aanvaarden. Liefs en groeten van Loes.

Anke

Hoi Hannie en Kees, dat is schrikken zeg. Hoop dat Kees weer gauw uit het ziekenhuis mag. Heel veel sterkte en beterschap. Liefs van Paul, Anke, Martijn en Kevin.

ali en toon

Wat vervelend voor jullie zo tegen het einde van de vakantie wensen jullie van harte beterschap toe Groeten van Ali en Toon .

Ietje en Jan

Dat is geen mooi nieuws jongens. Heel vervelend. En we hopen dat Kees snel uit het ziekenhuis mag en dat het weer helemaal goed komt. En Hanny zal ook wel vreselijk geschrokken zijn. We wensen jullie een voorspoedig herstel en hopen dat jullie reisje op de 26 st toch nog mag doorgaan. Liefs, Ietje en Jan.

Frits en Henny

Beterschap en sterkte toegewenst hartelijke groeten

Beate

Hoi allemaal, dat zal schrikken zijn geweest. Kees maar gauw weer opknappen en dan nog even verder genieten. Groetjes Beate

Anja

Gelukkig weer terug in het appartement en zijn jullie weer bij elkaar. Beterschap en doe rustig aan. Voorlopig maar even geen avondwandeling maken ????????

Thea de Vries

JAMMER voor jullie.Sterkte in ieder geval.