keesenhannyinmaleisie.reismee.nl

kuala lumpur

Geachte lezres, familie , vrienden en kennissen.

We hebben 4 dagen in de hoofdstad van Malaysie vertoeft , wat een inmense stad met 1,6 miljoen inwoners. Kuala Lumpur , met haar koloniale herenhuizen, drukke chinese wijk en magnifieke en indentieke Petronas torens, zijn 452 meter hoog en Manara KL weerspiegelt de essentie van het oude Maleisie.Tevens met de LRT trein naar het noorden naar de Batu caves, zijn de heiige hindoe grotten. Een aap stal ook nog even een marsreep uit mijn handen , en scheet een duif in mijn hand . Dat ie even geluk hebben !!!!! Ook is met de freeshuttel bus een bezoek gebracht aan de gouden driehoek vanwege zijn vele dure hotels , banken , Malls en restaurants. Kees en Hanny hebben een bezoek gebracht aan een Moskee en het merdeka plein en doen dat dan lopend in een hitte van 37 a 38 graden. Niet te vergeten is de chinese wijk , Patalingstreet met honderde stalletjes en kramen waar tussen het ook ontzettend heet is te vertoeven , maar ligt direct achter ons in het midden van de stad het Swissin hotel ,dus kan je zo weer naar je airco kamer om bij te trekken. Er zijn diverse vernieuwingen aangebracht in de transitie van het vervoer , nl het oude Pudoraya bus station midden in de stad , bestaat niet meer en is 20minuten rijden met de LRT train verplaats buiten KL.

zo dit was het weer even in telegram stijl opgeschreven en groeten wij u weer uit het warme en vriendelijke Malaysia Kees , Hanny , Gea en de auteur

Jan en Ietje

Jullie hebben weer 4 spannende dagen beleefd in KL.
En Fred is bestolen en bescheten! Fraai hoor. Heeft het nog wel geluk gebracht?
Wat een temperatuur om in te wandelen zeg.
Knap van Hanny en Kees. Ja, wil je wat zien dan zal je er toch moeite voor moeten doen. Maar het hotel is in de buurt en kunnen jullie weer bijkomen onder de airco.
Hier schijnt nu ook de zon, maar slechts 6 graden.
Lieve familie, wij sturen jullie onze hartelijke groeten en veel liefs. Ietje en Jan

Hans en Bep

Hier is het wat frisser de laatste dagen.
Jullie hebben het lekker warm.
Nou Fred weer een mooi verslag van jullie reis naar Kuala Lumpur. En mooie foto's er weer bij.
We vinden het leuk om op de hoogte te blijven.
Groetjes en geniet er maar weer van.
En laat je niet bestelen!!

Loes

Leuk verhaal Fred. Kort en bondig beschreven, nog even dan kan je als verslaggever door gaan. Die aap had je mooi te pakken, wat zal die gesmuld hebben van je Mars!
Hij dacht ook, wat je niet krijgt moet je pakken.
In elk geval hebben jullie weer genoten van je reis naar KL. Vind het maar knap van Hannie en Kees dat ze met die hitte nog een lange trap beklimmen. Wat een conditie hebben jullie! Groeten aan allemaal.