keesenhannyinmaleisie.reismee.nl

exploitante ronde

Geachte lezers ,familie , vrienden en kennissen.

Zo heel langzamerhand komt ons verblijf in Malaisia aan het einde. Wij hebben besloten een afscheid ronde te maken , langs diverse gelegenheden in George Town , waar onder the Four Leaves bakery & cafe naast de Gama , waar we vaak s,morgens een kopje cappucino met gebak aten. Dan niet te vergeten vaak s,middags bij de Bee Hooi restaurant Nasi-Goreng of Char Keay Teou , wat een vervanger is voor bami-goreng , want dat kan men hier niet, hebben gegeten. Als laatste hebben wij de juwelier , die voor ons diverse reparaties en waar wij ook aankopen hebben gedaan een bezoek gebracht. Van deze gelegenheden hebben wij wat foto materiaal gevoegd waarop ook een gerecht staat wat ik niet zou willen nuttigen (u ziet maar).maar we houden het netjes!!!!!!!!! en je weet niet wat je eet.

Zo dit was het weer even in telegram stijl.

grt Kees , Hanny , Gea en de auteur

Hans en Bep

Hallo allemaal,
Vanochtend jullie mooie kaart ontvangen.
Bedankt hiervoor.
Weer een leuk stukje om te lezen. De mensen zullen jullie wel gaan missen. De tijd is enorm snel gegaan. Nog maar een paar weekjes en dan zo'n jullie alweer terug.
We wensen jullie nog fijne dagen en tot ziens.

jan en ietje

Gelukkig hebben jullie nog dik een week te gaan.
Bedankt voor de leuke verhalen en plaatjes.
En ik kan wel melden dat het in het weekend warmer wordt, en dat de lente er toch aankomt.
Voor straks , een heel goede reis naar huis.
Groetjes en tot gauw.

loes

Bedankt voor alle gezellige reisverhalen en de mooie, grappige en gezellige foto's.
Nu nog 9 dagen en dan zijn jullie weer thuis. Voordat ik jullie niet meer kan bereiken wens ik allen een goede reis en behouden thuiskomst. Met en groet van Loes.